Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (29)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Єдинак Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Єдинак Г. А. 
Вікова динаміка деяких показників фізичного стану хлопців з обмеженими функціями в умовах традиційно організованої фізкультурної діяльності / Г. А. Єдинак // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 3. - С. 11-18. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Експериментально вивчено динаміку показників фізичного розвитку хлопців з обмеженими функціями у період від 7-ми до 17-ти років. Встановлено, що в хлопців з різною формою захворювання на церебральний параліч відсутні достовірні відмінності у значеннях показників фізичного розвитку. Кожен показник характеризується певними особливостями вікової динаміки результатів, але для всіх встановлено періоди високого, помірного та низького темпів їх зростання.

Экспериментальным путем изучена динамика показателей физического развития мальчиков с ограниченными функциями в период от 7-ми до 17-ти лет. Установлено, что у мальчиков с разной формой заболевания церебральным параличем отсутствуют достоверные отличия в значениях показателей физического развития. Каждый показатель характеризуется определенными особенностями возрастной динамики результатов, но для всех установлены периоды высокого, умеренного и низкого темпа их увеличения.

Dynamics of indices of physical development of boys with limited functions from 7 to 17 had been studied experimentally. It was determined that boys with different form of cerebral palsy do not show reliable differences in the meaning of indices of physical development. Every index is characterized by certain peculiarities of dynamics of results, but existence of period of high, moderate and low rates of their growth are established for everybody.


Ключ. слова: фізичний розвиток, хлопці шкільного віку, обмежені функції внаслідок захворювання на церебральний параліч, вікова динаміка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6 + Р731.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Єдинак Г. А. 
Динаміка загального інтелекту дітей з церебральним паралічем з 7 до 17 років / Г. А. Єдинак // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 23. - С. 20-24. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

На віковому етапі від 7-ми до 17-ти років в одних і тих самих дітей з церебральним паралічем вивчались зміни інтелектуального розвитку. Проведений після експерименту аналіз результатів дозволив встановити загальні закономірності та особливості цього процесу в учнів з різними формами церебрального паралічу.

На возрастном этапе от 7-ми до 17-ти лет у одних и тех же детей с церебральным параличом изучались изменения в интеллектуальном развитии. Проведенный после эксперимента анализ результатов позволил установить общие закономерности и особенности этого процесса у учащихся с разными формами церебрального паралича.

The changes in intellectual development of children with cerebral palsy aged 7-17 have been investigated. The analysis of the result carried out after the experiment gave the possibility to establish general tendencies and peculiarities of this process among pupils with various forms of cerebra palsy. The age dynamics of morphofunctional data of the girls with cerebral palsy and physically fit ones aged 7-17 has been investigated. The comparative analysis carried out after the experiment gave the possibility to establish common for both categories general tendencies and group peculiarities of age varieties in data which have been studied.


Ключ. слова: інтелектуальний розвиток, діти шкільного віку, церебральний параліч, вікова динаміка
Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627.709.3-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Єдинак Г.  
Морфофункціональний статус хлопців і дівчат віком 15 - 17 років з обмеженими можливостями, мешканців окремих регіонів країни та їх однолітків з основної медичної групи [Електронний ресурс] / Г. Єдинак // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 2. - С. 95-100. - Бібліогр.: 22 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2004/

Вивчено морфофункціональний статус юнаків і дівчат з маркерними ознаками "обмежені можливості внаслідок церебрального паралічу" і "фізично здорові однолітки"; перші проживали в різних регіонах країни. Установлено, що у віці 15 - 17 років як дівчата, так і юнаки з обмеженими можливостями, що проживають у різних регіонах, вірогідно не відрізняються за досліджуваними показниками. У кожному віці середньогрупові значення більшості показників фізично здорових учнів вірогідно вище в порівнянні з однолітками, які мають обмежені можливості; в останніх динаміка більшості показників позитивна, однак має особливості, обумовлені маркерною ознакою.

Изучен морфофункциональный статус юношей и девушек с маркерными признаками "ограниченные возможности вследствие церебрального паралича" и "физически здоровые сверстники"; первые проживали в разных регионах страны. Установлено, что в возрасте 15 - 17 лет как девушки, так и юноши с ограниченными возможностями, проживающие в разных регионах, достоверно не отличаются по изучаемым показателям. В каждом возрасте среднегрупповые значения большинства показателей физически здоровых учащихся достоверно выше в сравнении со сверстниками, имеющими ограниченные возможности; у последних динамика большинства показателей позитивная, однако имеет особенности, обусловленные маркерным признаком.

The morphofunctional status of "special needs category caused by cerebral palsy" and "physically fit youngsters" has been investigated; the first category lived in various regions of the country. The conclusion was made that boys, and girls aged 15-17belonging to "special needs category" that live in various regions do not differ in the studied indices. In every age period average values of the most of indices of physically fit youngsters are higher than those in disabled youngsters; the latter grouphas stable positive dynamics as concerns the majority of factors, however they possess some specific qualities caused by marker signs.


Ключ. слова: морфофункціональний, статус, обмежені можливості
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Єдинак Г.  
Особливості прояву окремих сторін моторики у хлопчиків 7 - 10 років (за даними лонгітюдного дослідження) [Електронний ресурс] / Г. Єдинак // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 2-3. - С. 153-157. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2002/

За допомогою лонгітюдного методу збору поточної інформації вивчено соматотипологічні особливості змін моторики хлопчиків віком 7 - 10 років. Установлено типологічно обумовлені особливості в характері змін і величинах прояву досліджуваних рухових якостей.

С помощью лонгитюдного метода сбора текущей информации изучены соматотипологические особенности изменений моторики мальчиков в возрасте 7 - 10 лет. Установлены типологически обусловленные особенности в характере изменений и величинах проявления исследуемых двигательных качеств.

Somatotypic peculiarities of modification in the different parts of motor area in boys of aged 7-10 have been studied by means longitudinal method of current information collection. Typically conditioned peculiarities have been revealed in modification principles and in quantity of movement capacity manifestation.


Ключ. слова: моторика, хлопчики, лонгітюдне дослідження
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Єдинак Г. А. 
Структура інтелекту дітей з церебральним паралічем 7 - 17 років: Закономірності та особливості формування / Г. А. Єдинак // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 24. - С. 59-66. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

У дітей з церебральним паралічем віком 7 - 17 років вивчено зміни в структурі інтелекту. Проведений після експерименту аналіз результатів дозволив встановити загальні закономірності та особливості цього процесу в дітей з різними формами церебрального паралічу, а також порівняти їх з даними фізично здорових однолітків.

У детей с церебральным параличом 7 - 17 лет изучены изменения в структуре интеллекта. Проведенный после эксперимента анализ результатов позволил установить общие закономерности и особенности этого процесса у детей с разными формами церебрального паралича, а также сравнить их с данными физически здоровых сверстников.

The changes in the structure of intellect of children aged 7-17 with cerebral palsy have been investigated. The analysis of the results carried out after the experiment gave the possibility to establish common tendencies and peculiarities of this process of children with various forms of cerebral palsy as compared with physically fit children.


Ключ. слова: структура інтелекту, вікові зміни, учні з церебральним паралічем, фізично здорові діти
Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627.709.3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Єдинак Г.  
Фізичне здоров`я і тип конституції: середньогрупові і середньотипологічні особливості дівчаток 7 - 14 років [Електронний ресурс] / Г. Єдинак // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 4. - С. 34-39. - Бібліогр.: 19 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2002/

Вивчено особливості деяких морфологічних і функціональних показників, а також їх комплексного впливу на оцінку стану фізичного здоров'я без контролю середньо-групових даних і з урахуванням конституціональної належності дівчаток віком 7 - 14 років. У кожній віковій групі виявлено істотні, типологично обумовлені особливості у величинах морфофункціональних показників, які впливають на підсумкову оцінку стану фізичного здоров'я школярок, оскільки є основою методики його експрес-оцінки, запропонованої Г.Л. Апанасенко. Запропоновано враховувати конституціональну належність під час остаточної оцінки фізичного стану, у тому числі й фізичного здоров'я дівчаток молодшого й середнього шкільного віку.

Изучены особенности некоторых морфологических и функциональных показателей, а также их комплексного влияния на оценку состояния физического здоровья без учета (средне-групповые данные) и с учетом конституциональной принадлежности девочек в возрасте 7 - 14 лет. В каждой возрастной группе выявлены существенные, типологически обусловленные особенности в величинах морфофункциональных показателей, которые оказывают существенное влияние на итоговую оценку состояния физического здоровья школьниц, поскольку являются основой методики его экспресс-оценки, предложенной Г.Л. Апанасенко. В этой связи предлагается учитывать конституциональную принадлежность при окончательной оценке физического состояния, в том числе и физического здоровья девочек младшего и среднего школьного возраста.

Peculiarities of some morphological and functional indices as well as their complex influence on estimation of physical health status with and without account (mean group values) for constitutional conformity of girls aged 7-14 have been studied. In each age group significant, typologically conditioned peculiarities in the values of morphofunctional indices influencing the final estimation of physical health status and being the basis of the methods of its express-estimation suggested by Dr. A. Apanasenko have been revealed. Due to the above it is suggested to take into account constitutional belonging during final estimation of physical state, including physical health of junior and meddle schoolage girls.


Ключ. слова: середньогрупові, середньотипологічні, особливості
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Єдинак Г. А. 
Морфологічний і функціональний статус дівчаток 3-6 років різної соматичної типології / Г. А. Єдинак, Л. В. Балацька // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 3. - С. 3-12. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проведено дослідження щодо наявності або відсутності типологічно обумовлених особливостей у величинах прояву та динаміці морфофункціональних показників, а також енергозабезпечення м'язової діяльності в дівчаток віком 3 - 6-ти років. Виявлено суттєві, типологічно обумовлені особливості за усіма показниками, що вивчались.

Проведены исследования, направленные на определение наличия или отсутствия типологически обусловленных особенностей в величинах проявления и динамике морфофункциональных показателей, а также энергообеспечения мышечной деятельности у девочек 3-6 лет. Выявлены существенные, типологически обусловленные особенности во всех изученных показателях.

The investigation was carried out as for the presence and absence of the typologically conditioned peculiarities in the quantity of appearance and dynamics of morpho-functional indicators and also energy supply of muscle activity of girls aged 3-6. Fundamental typologically conditioned peculiarities are found out in all investigated indicators.


Ключ. слова: морфофункціональні показники, соматичний тип, енергозабезпечення м'язів
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Єдинак Г. А. 
Реабілітація дітей шкільного віку з церебральним паралічем як педагогічна проблема / Г. А. Єдинак // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 7. - С. 49-57. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

На підставі досліджень на теоретичному рівні з`ясовано, що в комплексі реабілітаційних заходів значне місце посідають фізичні вправи. Зауважено, що підходи до організаційного, змістового і контрольно-діагностичного рівнів, які існують сьогодні, не враховують сучасних тенденцій розвитку галузі фізичної культури, зокрема, використання генетичних маркерів як основ технологій педагогічного управління фізкультурно-реабілітаційними заходами в роботі з дітьми, що мають обмежені можливості.

На основе исследований на теоретическом уровне установлено, что в комплексе реабилитационных мероприятий значительное место принадлежит физическим упражнениям. Вместе с тем, существующие подходы на организационном, содержательном и контрольно-диагностическом уровнях, не учитывают современных тенденций развития отрасли физической культуры, в частности, использование генетических маркеров в качестве основ технологий педагогического управления физкультурно-реабилитационными мероприятиями в работе с детьми, имеющими ограниченные возможности.

Theoretical investigation proves that physical exercises take an important place in the rehabilitation complex. At the same time existing approaches at organizational, control and diagnostic levels do not take into consideration modern tendencies in the development of the branch of physical culture namely the usage of genetic markers as a basis of technology of pedagogical governing of physical training and rehabilitation measures in the work with children possessing limited cerebral palsy abilities


Ключ. слова: технології, педагогічне управління, фізкультурно-реабілітаційні заходи, обмежені ДЦП можливості
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Єдинак Г. А. 
Розвиток рухових здібностей хлопчиків 7-10 років: типологічні особливості сенситивності / Г. А. Єдинак // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 27. - С. 20-28. - укp.

Під час трирічного дослідження групи хлопчиків вивчено типологічні особливості темпів і величин розвитку головних кондиційних та деяких координаційних здібностей. Виявлено, що з 7-ми до 10-ти років представники різних соматотипів мають значні відмінності у сенситивних періодах розвитку рухових здібностей.

В ходе трехлетнего исследования одних и тех же мальчиков изучены типологические особенности темпов и величин развития основных кондиционных и некоторых координационных способностей. Установлено, что с 7 до 10 лет представители разных соматотипов имеют существенные различия в сенситивных периодах развития двигательных способностей.

During 3-year investigation of the same boys we studied typological peculiarities of development rate and size of the main conditional and some co-ordinative abilities. It was determined that at the age from 7 till 10 the representatives of different somatic types have cousiderable distinctions in sensitive periods of developing abilities for motion.


Ключ. слова: рухові здібності, сенситивні періоди, віково-типологічні групи
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Єдинак Г. А. 
Рухова перевага у педагогічному управлінні фізкультурною діяльністю дітей шкільного віку з наслідками церебрального паралічу / Г. А. Єдинак // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 9. - С. 9-16. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Емпіричними дослідженнями встановлено наявність рухової переваги серед хлопців і дівчат шкільного віку, що мають обмежені можливості внаслідок захворювання на церебральний параліч, їх позитивне ставлення до занять фізичною культурою під керівництвом педагога, остаточно не сформовану позитивну позицію щодо впливу таких занять на стан здоров'я. Обгрунтовано, що рухова перевага може бути використана як критерій диференціації змісту педагогічного управління фізкультурно-реабілітаційними заходами серед дітей із зазначеною нозологією.

Исследования на эмпирическом уровне позволили установить факт наличия двигательного предпочтения среди мальчиков и девочек с ограниченными вследствие церебрального паралича возможностями, их позитивное отношение к занятиям физической культурой под руководством педагога, окончательно не сформировавшуюся положительную позицию по поводу влияния таких занятий на состояние здоровья. Аргументировано, что двигательное предпочтение может быть использовано в качестве критерия дифференциации содержания педагогического управления физкультурно-реабилитационными мероприятиями среди детей с ограниченными возможностями с указанной нозологией.

The investigation on the empiritic level have permited to research the fact of presence of the preference of the movement among the boys and girls of the school-age, which had less possibilities as the result of cerebral palsy, their positive ratio tothe influence of such occupations on the state of health. It will be foreseen that preference of the movement can be utilised as the criterion of the differentiation of essence of pedagogical governing of the physical training and rehabilitational measures for such the contingent of children.


Ключ. слова: критерії диференціації, рухова перевага, педагогічне управління, фізкультурна діяльність, школярі з обмеженими можливостями внаслідок церебрального паралічу
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6 + Р733.627.709.3-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Єдинак Г.  
Статистичні аспекти репрезентативності вибірок в дослідженнях осіб з обмеженими можливостями внаслідок церебрального паралічу / Г. Єдинак // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 17. - С. 114-122. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Охарактеризовано проблему щодо формування гомогенних і репрезентативних вибірок осіб з обмеженими можливостями з наслідками ДЦП. Запропоновано шляхи вирішення проблеми визначення достатньої кількості досліджуваних у групах та методики їх формування.

Охарактеризовано проблему, связанную с формированием гомогенных и репрезентативных выборок лиц с ограниченными возможностями вследствие ДЦП. Предложены пути решения данной проблемы путем определения достаточного количества испытуемых в группах, а также методики их формирования.

Jobs on studying persons with the limited opportunities owing to CCP are characterized by presence of the problem connected with the formation of homogeneous and representative raisings researched. Ways of the decision of the given problem are offeredby definition enough of the examinees in groups, and also techniques of their formation.


Ключ. слова: обсяг і гомогенність вибірки, достатність кількості досліджуваних, критерій потужності, методики вибіркових спостережень
Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627.709.3-541

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Єдинак Г. А. 
Характеристика морфофункціональних показників дівчат 13 - 15 років з обмеженими можливостями внаслідок церебрального паралічу / Г. А. Єдинак // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 10. - С. 34-42. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

За матеріалами констатуючого педагогічного експерименту досліджено морфофункціональні особливості дівчат 13-15 років з церебральним паралічем. Отримані результати порівняно з аналогічними даними інших авторів, а також з показниками фізично здорових одноліток. Встановлено значні відмінності практично за всіма показниками, що досліджувались, для вказаних груп дівчат. Наголошено на необхідності врахування під час оцінки соматичного здоров'я учениць віком 13 - 15 років з обмеженими можливостями.

В ходе констатирующего педагогического эксперимента исследованы морфофункциональные особенности девочек 13 - 15 лет с церебральным параличем. Полученные результаты сравнены с аналогичными данными других авторов, а также с данными физически здоровых сверстниц. Установлены существенные отличия практически по всем изучаемым показателям среди указанных груп девочек. Полученные результаты необходимо учитывать в случае оценки соматического здоровья учениц 13 - 15 лет с ограниченными возможностями.

In the process of pedagogical experiment morphological and functional peculiarities of girls 13-15 with cerebral palsy have been investigated. The obtained results were compared with analogical data of other authors and with of physically strong girlsof the same age. Essential differences practically in all investigated data among healthy girls and the ones with cerebral palsy have been established. The obtained results should be taken into consideration while estimating the somatic health of disabled girls aged 13-15.


Ключ. слова: морфологічні і функціональні показники, фізично здорові дівчата і дівчата з церебральним паралічем, порівняльний аналіз
Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627.709.3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Єдинак Г. А. 
Використання малих гетерогенних вибірок у дослідженнях з фізичної реабілітації / Г. А. Єдинак // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 2. - С. 32-39. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Розглянуто питання щодо наявності математико-статистичного апарату для порівняння вибіркових середніх значень малих гетерогенних груп у дослідженнях контингенту осіб з обмеженими фізичними можливостями. Запропоновано математичний апарат, що дозволяє розв'язати задачу за умови нормального закону розподілу значень у кожній з двох вибірок.

Изучен вопрос о наличии математико-статистического аппарата для сравнения выборочных средних значений малых гетерогенных групп в исследованиях контингента лиц с ограниченными физическими возможностями. Предложен математический аппарат, позволяющий решить эту задачу при условии нормального закона распределения значений в каждой из двух выборок.

The article investigates the availability of the mathematical-statistical device for comparison of average meanings of small rehabilitation extracts in research of a number of people with ?limited potentialities. The author suggested mathematical apparatus, allowing the solution of this question, but only on condition of ordinary distribution of meanings in every of two extracts.


Ключ. слова: малі гетерогенні вибірки, особи з обмеженими фізичними можливостями внаслідок церебрального паралічу, порівняння вибіркових середніх значень, практичні розрахунки
Індекс рубрикатора НБУВ: Р354.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Єдинак Г. А. 
Вплив експериментальної програми на професійно-прикладні якості та успішність учнів ВПУ, юнаків 16 - 17 років з обмеженими можливостями / Г. А. Єдинак // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 1. - С. 166-172. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Досліджено ефективність розробленої програми фізичного виховання професійно-прикладних якостей та успішності юнаків професійних училищ, які мають обмежені фізичні можливості внаслідок церебрального паралічу. Виявлено значні позитивні зміни у досліджуваних показниках. Запропоновано використовувати розроблену програму для вирішення зазначених завдань.

Исследована эффективность разработанной программы физического воспитания профессионально-прикладных качеств и успеваемости учащихся профессиональных училищ, имеющих ограниченные физические возможности вследствие церебрального паралича. Установлены существенные позитивные изменения в изучаемых показателях. Предложено использовать разработанную программу для решения указанных задач.

The paper researches the effectiveness of the developed curriculum of the physical education course and its impact on professional and applied skills and academic progress of young men-students of vocational school, handicapped as a result of cerebral palsy. Considerable positive changes in the researched indicators use the developed curriculum for solving the array of indicated issues.


Ключ. слова: експериментальна програма, юнаки 16-17 років з обмеженими внаслідок церебрального паралічу можливостями, система професійної освіти, співвідношення загальної і професійно-прикладної фізпідготовки
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Єдинак Г. А. 
Морфофункціональний статус хлопців 13 - 15 років з особливими потребами, мешканців різних регіонів країни та однолітків основної медичної групи / Г. А. Єдинак // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 21. - С. 32-41. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Досліджено морфофункціональний статус хлопців-підлітків з маркерними ознаками: з особливими потребами внаслідок хвороби на церебральний параліч та фізично здорових одноліток, перші мешкали у різних регіонах країни. Встанолено, що даний статус у хлопців віком 13 - 15 років з особливими потребами, які мешкають у різних регіонах достовірно не відрізнявся за показниками, що вивчались; у кожному віковому періоді середньогрупові значення більшості показників фізично здорових хлопців достовірно вищі у порівнянні з однолітками, які мають особливі потреби; в останніх динаміка більшості показників позитивна, проте має свої особливості, обумовлені маркерною ознакою.

Исследован морфофункциональный статус мальчиков-подростков с маркерными признаками "с особыми потребностями по причине церебрального паралича" и "физически здоровые сверстники"; первые проживали в разных регионах страны. Установлено, что в возрасте 13 - 15 лет мальчики, проживающие в разных регионах, достоверно не отличаются по изучаемым показателям; в каждом возрастном периоде среднегрупповые значения большинства показателей физически здоровых мальчиков достоверно выше в сравнении со сверстниками, имеющими особые потребности; у последних динамика большинства показателей позитивная, однако имеет особенности, обусловленные маркерным признаком.

The boys marked as "special needs category caused by cerebral palsy" and "physically fit youngsters" have been investigated; the former lived in various regions of the country. The conclusion was made that in the period of 13-15 the boys belonging to special needs category" living in various regions do not differ in respect to the factors used; in every age period average values of the most of factors of physically fit youngsters are higher as compared with the special needs youngsters; the latter group has stable positive dynamics as concerns the majority of factors, however they possess some specific qualities caused by marker signs.


Ключ. слова: фізичний розвиток, функціональний стан, маркерні ознаки: "фізично здорові хлопці" і "хлопці з особливими потребами", порівняльний аналіз
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.911.1

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Овчарук І. С. 
Моделювання параметрів занять з фізичної підготовки майбутніх фахівців з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій : метод. рек. / І. С. Овчарук, Г. А. Єдинак; Військ. інж. ін-т Поділ. держ. аграр.-техн. ун-ту. - Кам`янець-Поділ. : ПП Буйницький О.А., 2007. - 104 c. - Бібліогр.: с. 67-79. - укp.

Висвітлено місце фізичної підготовки у професійному становленні майбутніх фахівців з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (ЛННС). Визначено передумови моделювання параметрів фізичних навантажень майбутніх фахівців з ЛННС. Розглянуто системний підхід у фізичному вихованні й охарактеризовано складові системи фізичної підготовки курсантів на етапах навчання.

Освещено место физической подготовки в профессиональном становлении будущих специалистов по ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций (ЛПЧС). Определены предпосылки моделирования параметров физических нагрузок будущих специалистов по ЛПЧС. Рассмотрен системный подход в физическом воспитании и охарактеризованы составные части физической подготовки курсантов на этапах обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.7 р-2 + Ц9-331 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696725 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Єдинак Г. А. 
Передумови організації та формування змісту рухової діяльності дітей з церебральним паралічем : навч. посіб. / Г. А. Єдинак; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ : ПП Мошак М.І., 2007. - 113 c. - Бібліогр.: с. 81-84. - укp.

Розглянуто питання, пов'язані з сутністю та детермінантами використання засобів фізичної культури у руховій діяльності дітей з церебральним паралічем (ЦП). Наведено концептуальні підходи до даного педагогічного процесу, висвітлено закономірні тенденції й особливості змін показників морфофункціонального, моторного, інтелектуального розвитку та рухової активності (РА) дітей з ЦП у онтогенезі шкільного періоду. Розкрито зміст окремих чинників, що визначають управління їх РА у процесі виховання у спеціальних загально- та професійно-освітніх навчальних закладах.

Рассмотрены вопросы, связанные с сущностью и детерминантами использования средств физической культуры в двигательной деятельности детей с церебральным параличом (ЦП). Приведены концептуальные подходы к данному педагогическому процессу, освещены закономерные тенденции и особенности изменений показателей морфофункционального, моторного, интеллектуального развития и двигательной активности (ДА) детей с ЦП в онтогенезе школьного периода. Раскрыто содержание некоторых факторов, которые определяют управление их ДА при воспитании в специальных обще- и профессионально-образовательных учебных заведениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627.709.3 я73 + Ч439.6 + Ч511.147 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА692155 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Єдинак Г. А. 
Теорія і технологія використання фізичних вправ у реабілітації дітей з церебральним паралічем : навч. посіб. / Г. А. Єдинак; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника, Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. - Кам'янець-Поділ. : ПП Мошак М.І., 2007. - 351 c. - Бібліогр.: с. 338-349. - укp.

Висвітлено теоретико-методичні основи використання фізичних вправ у реабілітації дітей з церебральним паралічем. Розкрито чинники, що визначають вибір, склад і особливості різних груп фізичних вправ. Викладено загальні положення проектування педагогічних технологій, наведено рекомендації з їх реалізації в спеціальних навчальних закладах.

Освещены теоретико-методические основы использования физических упражнений в реабилитации детей с церебральным параличем. Раскрыты факторы, определяющие выбор, состав и особенности разных групп физических упражнений. Изложены общие положения проектирования педагогических технологий, приведены рекомендации по их реализации в специальных учебных заведениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627.709.3-54я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА702697 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Єдинак Г. А. 
Технологія використання засобів фізичної культури в руховій діяльності дітей з церебральним паралічем у спеціальних закладах : метод. рек. / Г. А. Єдинак; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ : ПП Мошак М.І., 2007. - 96 c. - Бібліогр.: с. 36-43. - укp.

Висвітлено загальні положення проектування педагогічних технологій у фізичному вихованні дітей з обмеженими функціями. Запропоновано авторський варіант технології використання засобів фізичної культури у руховій діяльності дітей з церебральним паралічем підліткового та старшого шкільного віку у режимі дня спеціальних загально- та професійно-освітніх навчальних закладів. Наведено комплекс вправ, що використовуються на заняттях з фізичної культури учнями даних закладів.

Освещены основные положения проектирования педагогических технологий в физическом воспитании детей с ограниченными функциями. Предложен авторский вариант технологии применения средств физической культуры в двигательной деятельности детей с церебральным параличом подросткового и старшего школьного возраста в режиме дня специальных обще- и профессионально-образовательных учебных заведений. Приведен комплекс упражнений, который используется на занятиях физической культуры учениками данных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6 р + Р733.627.709.3-54

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА692837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Єдинак Г. А. 
Теоретико-методичні основи рухової діяльності дітей з церебральним паралічем у фізичному вихованні : автореф. дис. ... д-ра наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / Г. А. Єдинак; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. - К., 2010. - 38 c. - укp.

Висвітлено проблему обгрунтування теоретико-методичних основ формування та реалізації змісту рухової діяльності учнів 7 - 17 років з різними формами церебрального паралічу у фізичному вихованні в спеціальних навчальних закладах (СНЗ). Розроблено відповідну концепцію, технологію її реалізації в СНЗ та експериментально перевірено ефективність останньої. Здійснено аналіз проблеми формування та реалізації змісту рухової діяльності. Виявлено лонгітюдинальним дослідженням схожі тенденції, особливості вияву та зміни морфофункціональних показників, результатів виконання рухових завдань із самозабезпечення, показників психічних функцій, рухової активності дівчаток і хлопчиків з різними формами церебрального паралічу в онтогенезі шкільного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.147

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського